Kdo by se obešel bez deštníku? Jakmile začne pršet, tak nikdo – okamžitě potřebujeme mít po ruce takový, který bude spolehlivý, odolá větru a nepropustí ani kapku. Praktický deštník se zkrátka vždycky hodí, a člověk by měl mít v každém batohu anebo kabelce jeden kus sbalený na cesty.
A právě deštník je zároveň skvělou příležitostí, jak si udělat reklamu. Jen si představte, jak se bude vaše logo na ulici vyjímat, jakmile takto obdarovaný zákazník roztáhne nad hlavou svou ochranu proti dešti! Reklamní deštník je proto skvělým způsobem, jak se připomenout věrným zákazníkům, a zároveň na firmu upozornit i všechny ostatní, kdo tou dobou budou na ulici.
Nicméně pokud náhodou máte pocit, že velká reklama přes celý plášť deštníku je už přece jen příliš, a že by mohla vaše zákazníky od používání takového propagačního předmětu odradit, vyřešte to jinak, jednoduše a minimalisticky – reklamní potisk je stejně tak možné umístit na zapínací pásek anebo na obal od deštníku.
Důležité je především to, že taková propagace skvěle funguje. A to tím více, čím více prší, ať už si zvolíte libovolný typ potisku, ať už si vyberete deštník skládací, holový anebo ten, který se automaticky otevírá. Na výběr máte pestrou škálu barev, typů, i různé ceny, které odrážejí různé možnosti kvalitního provedení. Skvělý reklamní deštník tak můžete získat již za bezkonkurenční cenu, za několik desítek korun za kus.
V každém případě byste si svůj ideální propagační předmět měli zvolit tak, aby si jej lidé spojovali s příjemnými pocity – musí být spolehlivý, pěkný na pohled, musí dobře padnout do ruky. A pokud jde o deštník – tak samozřejmě nesmí propustit ani kapku!
Jen si představte, jak to bude na ulicích vypadat, až všichni vaši obdarovaní zákazníci roztáhnou své deštníky – takové masové propagaci vaší značky už nikdo neunikne, bude o vás rázem vědět celé město!